THE TIME THAT REMAINS: SULEIMAN’IN GÖZÜNDEN 75 YILDIR SÜREN ABSÜRTLÜK
KİBİR, GÜÇ VE KABUL ETME: DOGVILLE’DE YABANCI OLMAK
IRKÇILIĞIN UZANABİLECEĞİ KÖTÜLÜKLER ÜZERİNE: DAMIANA KRYYGI
BİREYSEL KURTULUŞUN İRONİSİ: ASİYE NASIL KURTULUR
70’LER TÜRKİYE’SİNE BİR BAKIŞ: KAPICILAR KRALI
Film ve Dizilerde Tarihin İşlenişi ve “Sanatsal Özgürlükler” Polemiği
95. AKADEMİ ÖDÜLLERİ NASIL GEÇTİ?
CONDITION FOR TOLERANCE: IMMIGRANTS' DIFFERENT EXPERIENCES FROM TURKEY
SAVAŞÇILARIN, FAŞİSTLERİN VE TUTSAKLARIN İTALYA'SINDA ÖZEL BİR GÜN
KURAK GÜNLER: KORKU VE ŞİDDET İKLİMİNİN PORTRESİ
GİZLİ VAROLUŞLAR FIRTINASINDA DUVARIN ARDINI GÖRMEK
ATAERKİ'NİN KUYUSU: BİR METİN ERKSAN ÖRNEĞİ
AFFETMENİN VE İYİLEŞMENİN TEK YOLU: CLOSE
ZAMANLA DANS ETMEK: AFTERSUN
MASUMİYETİN ZİYAN OLMAZ: L'INNOCENT
LES AMANDIERS: GENÇLİK, AŞK ACISI VE TİYATRO
R.M.N.: AVRUPA'NIN GÖÇMEN MESELESİ İLE MÜCADELESİNİN RESMİ
KÖTÜLÜK VE ACIMASIZLIK ÜZERİNE BİR ÇIĞLIK: EO!
HALLELUJAH: ŞÜKÜRLER OLSUN, LEONARD COHEN BELGESELLERİ VAR!
ÇAYKOVSKİ'NİN KARISI FİLMİ ÜZERİNE